Rekrutacja 2025/2026
Rekrutacja
Informacje dotyczące rekrutacji 2025/2026 r.
Lista dzieci zakwalifikowanych do Przedszkola nr 74 w Poznaniu zostanie podana do wiadomości w przedsionku placówki 22.04.2025 r., godz. 12:00.
Lista zakwalifikowanych dzieci nie jest jednoznaczna z przyjęciem dziecka do przedszkola!
W dniach od 22 do 28 kwietnia 2025 r. należy potwierdzić wolę zapisu dziecka: elektronicznie w systemie NABÓR
lub złożyć potwierdzenie woli do skrzynki na listy w naszym przedszkolu. Pobierz druk “Potwierdzenie woli”
Wszystkie informacje dotyczące rekrutacji dostępne są również na stronie
Rekrutacja nowych dzieci
od 19 marca 2025 r., od godz. 10:00
do 04 kwietnia 2025 r.
Wnioski elektroniczne w systemie NABÓR dostępne będą
od 19 marca 2025 r. od godz. 10:00
Przed przystąpieniem do wypełniania wniosku o przyjęcie dziecka do Przedszkola nr 74 w Poznaniu
prosimy o zapoznanie się z dokumentami poniżej:
Zachęcamy do wypełnienia i składania wniosków w systemie NABÓR. Wniosek i inne dokumenty należy podpisać i dodać w systemie zgodnie z instrukcją powyżej.
- Zaświadczenia z zakładu pracy, jeśli rodzice się uczą to ze szkoły, uczelni wyższej, jeśli prowadzą swoją działalności to z urzędu miasta/gminy lub CEIDG.
- Kserokopię pierwszej strony zeznania podatkowego, w
przypadku zeznania elektronicznego wraz z Urzędowym Poświadczeniem Odbioru lub
wygenerowane z systemu OK Poznań potwierdzenie aktywnego użytkownika Programu OK
Poznań z widocznym imieniem, nazwiskiem oraz datą potwierdzającą aktywny status
użytkownika ze zgodnym numerem referencyjnym - Oświadczenia: nr 3 – o szczepieniach, nr 2 – jeśli rodzic samotny o samotnym wychowywaniu, nr 1 – jeśli rodzina jest wielodzietna (troje lub więcej dzieci).
Kontynuacja edukacji przedszkolnej
od 12 do 18 marca 2025 r.– Rodzice dzieci uczęszczających już do przedszkola składają deklarację o kontynuacji wychowania przedszkolnego na rok szkolny 2025/2026.
Deklarację składają Państwo tylko i wyłącznie w formie papierowej, w terminie od 12 do 18 marca 2025 r. do urny w holu przedszkola lub w sekretariacie.
Niezłożenie deklaracji w stosownym terminie jest równoznaczne z rezygnacją z zapisu dziecka na nowy rok szkolny.
Mimo to będziemy wdzięczni, jeśli o fakcie rezygnacji z miejsca na kolejny rok szkolny poinformują nas Państwo mailowo.