Dzień w przedszkolu
dzień w przedszkolu
6.30 – 8.00 | Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci: tematyczne, konstrukcyjne, badawcze, plastyczne,dydaktyczne, gry i układanki stolikowe, zabawy zespołowe i indywidualne . | |
8.00 – 8.15 | Indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju dziecka przez nauczyciela, praca z dzieckiem zdolnym (pozostałe dzieci zabawy dowolne według zainteresowań). | |
8.15 – 8.30 | Zestaw ćwiczeń porannych i czynności higieniczno-sanitarne. | |
8.30 – 9.00 | Śniadanie. | |
9.00 – 11.00 | Zajęcia dydaktyczne organizowane przez nauczyciela zgodne z podstawą programową wychowania przedszkolnego. Zabawy dowolne, obserwacja pedagogiczna, wspomaganie i korygowanie rozwoju dziecka, praca z dzieckiem zdolnym. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze. | |
11.00 – 11.15 | Czynności higieniczno-porządkowe. | |
11.15 – 11.30 | II śniadanie. | |
11.30 – 13.00 | Odpoczynek na leżakach dla dzieci najmłodszych, zajęcia relaksacyjne dla dzieci starszych: słuchanie muzyki relaksacyjnej, bajek, opowiadań, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery. | |
13.00 – 13.30 | Czynności higieniczno – porządkowe, przygotowanie do obiadu | |
13.30 – 14.10 14.10 – 14.30 | Obiad. Czynności samoobsługowe i higieniczne. | |
14.30 – 17.30 | Bajkoterapia , ćwiczenia relaksacyjne, zabawy taneczne, zabawy według zainteresowań, zajęcia dodatkowe, indywidualne wspomaganie i korygowanie rozwoju, praca z dzieckiem zdolnym (pozostałe dzieci zabawy dowolne wg zainteresowań). Zabawy ruchowe w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze. Zabawy dowolne według zainteresowań w salach dyżurujących z niewielkim udziałem nauczyciela. |